Nytt år, nytt tag i vardagen. :)

Redan 4:e januari. inte riktigt klokt. Jul & nyår var perfekt. få vara med alla fina. Å fira jul med hela tjocka släkten gick ju oxå bra. Fick massa fina saker å superglad! 4 veckor kvar till peter och jag flyttar. dags att börja packa ;) ska bli skönt. idag har vi varit på ikea å kollat in blivande möbler, å ett stopp på karlskronamöbler resulterade i en ny bäddsoffa och en ny 180 säng! som jag är glaaad! :) Nya året å första gången med riktiga nyårslöften. Nu jävlar! ;) Min onödiga röka last är förbi. 2 dagar och fortfarande lika glad som alltid! :) 2 dagar med pulver å träning. imorn blir det gymmet innan jobbet igen! ;) woho. Laddat ner viktkoll som en app i telefonen. Som dagligen påminner mej om vilken tjockis jag är. haha :P men det ska vara nog nu. nu ska jag hoppa in i duschen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback