Energi å målmedveten.

Fullt upp om dagarna nu. Jobbar å tränar så mycket jag hinner. Denna veckan har äntligen passen på friskis satt igång å idag avverkade jag första step passet. Så sjukt kul! Unnade mej oxå en stund i solariet efteråt. Förhoppningsvis får jag och peter nycklarna till nya lägenheten redan den 26 januari. Om så är fallet är jag överlycklig! Få nästan en vecka på sig att flytta grejer å städa i lugn å ro och slippa stressa. Har redan fått ner 4 banankartonger. Behöver någon mer till porslinet för resten ska vi packa i ikea påsarna å kläderna slänger vi ner i sopsäckar :) Ta lite i taget så kommer det bli kanon. Eftersom det är gångväg emellan oxå så kommer det bli att gå ett par svängar varje kväll istället. Ska strax krypa ner i sängen nu. Stackars baby är i kalmar å kräks å har sig. :( hoppas det går över:( Har inte tid å bli sjuk nu. Jobbar varje dag till tisdag nu å på lördag kör jag dubbeljobb. Pengar! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback