27 oktober

Va en halvdan dag på Ullared igår, trevligt sällskap men inte så mycket i påsarna påväg hem. Däremot fick jag en riktigt blå tå med mej ;) Så blir en runda till innan jul :) Å då ska jag vara förberedd med en riktig inköpslista och luskat ut en massa julklappar! :)

Jag längtar så otroligt mycket efter att få ha de allra finaste människorna runt omkring mej. Nära. Alltid. Saknar min vän så otroligt, en av de finaste som finns. Har bestämt mej för en helg snart, då ska jag åka och vara med dej. Å snart kommer du hem, höstlov bra skit! :)

Imorn blir det BH-jakt! Staun är öppet till 20.oo så ska ta med mej löfet och linn en sväng. desperat behov av en riktig bh och imorn är det 20% passar mej perfekt! :)

Va och kollade en lägenhet idag. jättefin. Men en nackdel då de nuvarande hyresgästerna var handikappade och tyvärr verkade sitta i soffan och röka inomhus en hel del. då man har en svärfar som är superallergisk mot dofter är det omöjligt att bo så om de inte blir en totalrenovering med tapetbyte! skickade ett meddelande till hyresvärden och frågade hur det blir med sådant om vi skulle få lägenheten? Vågade inte tacka ja om man sedan står där och det fortfarande luktar sådär!? men men. hhittat 2 lägenheter till som jag skickat intresse på idag :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, min fina kille är i kalmar och kommer inte hem förrän på lördag. å då ska jag ta bussen upp på morgonen och så ska vi gå på stan, ikea och sen hälsa på svärföräldrarna och fika, fira födelsedag och fars dag samtidigt :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback