23 oktober!

Äntligen ledig! :) Jobbat hela veckan, varje dag. förutom i tisdags då vi va på kurs men dock ändå jobbet ;) Så nu är jag ledig ända tills onsdag! så skönt!

Både peter och jag var sugna på att åka till jämjö å sötaste kusinerna idag men det får bli en annan dag då hela familjen va iväg på kalas ;) rackans. men men. Åker nog ut till mamma och pappa en sväng istället. Lika trevligt det. Ska ta fram lite kycklingfilee från frysen å tina så vi kan äta lite mat senare oxå :) Lovade snäckan äppelpaj ikväll oxå så det ska jag med fixa :)

Tror jag ska sätta mej ner och skriva lite inköpen till på tisdag då vi åker till ullared. längtar!

Kommit på finfinagrejer jag önskar mej i julklapp nu oxå,

Lotion och tvål från bodyshop
Smink från bodyshop :)
Sodastreem
Kaffemaskin
Min tatuering :)

Det är väl de stora grejerna jag önskar mej, sen vill man alltid ha massa smått och gott också. Å jag blir då glad för allt iaf! :)

Dags att hoppa UR arbetskläderna och I lördagskläder :)

Takecare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback