21 oktober

Haft en Kanondag idag! Började dagen tidigt och åkte till gymmet vid nio, därefter blev det hem och duscha för att möta upp snäckan på stan. Blev en lunch på 3G å därefter virrade vi runt på stan, hittade kap på gina där dom reade dom snygga stickade tröjorna idag! Fint! :)

Gick förbi people när jag traskade hemåt och kollade över ryktet om att Carro (som jag gjort mina tatueringar hos innan) bara var i kalmar och tatuerade numera, å detta rykte stämde delvis. Hon hade några få arbeten kvar här nere att göra men efter nyår är hon endast i kalmar, så det får bli en tripp till kalmar i januari/februari för att tatuera sig. tänkte gå dit och boka tid nästa gång man är på stan i kalmar:)

Jobbet har varit kanon, trodde det skulle bli segt men gått hur bra som helst!

2 dagar kvar att jobba nu, sen blir det ledigt i 3 dagar. När vi var på stan idag så hittade jag massa grejer jag ville ha, så nu vill jag bara åka till Ullared å kunna hitta massa fina saker till lägenheten :) Kul oxå vi ska kolla en potential lägenhet på måndag så gillar vi den kan vi kanske hitta något tjusigt på gekås :)

Nu ska jag kolla klart på Robinson! Älskar att "mitt" lag fortsätter vinna. hejaheja! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback