20 oktober!

Dagarna rullar på som vanligt. Inte orkat blogga fastän jag saknat det ;)

Igår var jag iväg på kurs med jobbet nere i helsingborg vilket blev en lååång dag! trevligt att få betalt av att ha hyffsat trevligt iaf :) Nu blir det jobb torsdag till lördag sen blir jag ledig i 3 dagar :)

På måndag ska jag förhoppningsvis träffa sofia! Å gosa/prata skit. på kvällen blir det en lägenhetsvisning, dock en 2½ hade vart nice med en 3a, men vi får se hur det ser ut. Direkt efter sätter jag och baby oss i bilen med målet inställt på halmstad. Ska åka och hälsa på Carro, sova där och på tisdag åker vi till Ullared! :) Åh me like! ;)

Är helt slut i soffan nu, varit å tränat med ella och nu kikat greys :)

Dags för sängen snart, baby ska upp tidigt. Å jag funderar på å åka till gymmet innan jag ska träffa snäckan vid 11 tiden :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback