25 november, SNÖ!

Å så har snön kommit till oss här nere i söder oxå. Fint, möcke fint. Men kallt, å halt! ;) Snart slut på denna jobbveckan, imorn kvar. å i helgen blir det party! lyckades fixa mej själv ledigt på lördag så jag hinner bli redo och komma till kalmar i tid :) Lön idag, å räkningarna är betalda. :) Älskar att ha min fina babe så man slipper betala allt själv. fy bubblan för å bo själv. Nu är det bara 3 veckor kvar tills fina syster med familjen kommer ner. äntligen! å dessutom tar vi ullared samtidigt å har redan börjat filura på vad som behövs. Idag har här kommit julkänsla i lägenheten med, adventsljusstakar uppsatta, både elektriska och ljusestyrda :) julduken är på å min nyinköpta blå orkidé gör sitt i köksfönstret =) Imorn ska jag hämta ut mina nya gardiner på hemköp oxå. Älskar när det är fint! :) Nu ska jag snart krypa tills sängs å invänta peter :) ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback