2 november, 2 november!

Helt sjukt vad tiden går fort! Bara rullar förbi, helt galet. Hoppas det snart är dags för min kära syster att flytta hit nu då :)

Bästa nyheten att berätta! Peter och jag kollade på en 3a igår och idag ringde dom och sa att vi får den! Blev superglad! Så 1 februari blir det flytt, två trappa ner 20 meter bort och tre trappor upp! :) Så idag har vi redan börjat ta ner lite väggord, paniken kom då jag först inte fick bort de, med en hårfön fixar man allt :) Så dags att lägga undan banankartonger på jobbet nu :) På tisdag blir det kontraktskrivning, ska se om dom är snälla och sätter den ledig från 1 februari så vi slipper dubbelhyra :(

Blir så sjukt irriterad på folk som inte har någon egen fantasi alltså. Jag stör ihjäl mej på att. Vill man verkligen vara precis som alla andra? Ha det precis som alla andra? herregud det finns en miljon andra grejer/färger ting! suck.

Nehopp. desperata nu sen sängen för jobb imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback