11 november

Snart är det äntligen helg och ännu en jobbvecka är över! Ska iofs jobba på eringsboda på lördag men det är inte jobbjobb ;)

Imorn ska jag och finfina flickor ut på stan. Iaf jag och sara. Malin har ju dratt på sig öroninflammation å äter antibiotika. illa! Å Mallan verkar seg. tråk! :( Hur eller hur ska det iaf bli kalasbra, få vara fin :)

Blir en tur till ullared med finaste syster med familja och vår kära mor om ungefär en månad! Ska bli skönt. Tills dess ska julklappslistan vara klar :)

Saknar min man som är i kalmar nu. inge kul alls. men imorn kommer han äntligen!

Nu ska jag drömma mej bort på ikeas hemsida :) Har ju skrivit kontrakten och sagt upp lägenheten vi har nu. Bästa är att vi slipper dubbelhyra oxå! :) wie!

Nu ska jag ta datorn och krypa ner i sängen och kika paradise hotel tror jag :) haha.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback