Vårkänsla & Lasse

Haft en kanondag, både på jobbet och efteråt =) gick kvällspromenad med finaste linn <3 Pratat massa skit, å bara finnas där.

Nu vill jag bara veta om jag är ledig lr ej midsommar! Hoppas jag är ledig, då ska det sättas igång med planering fullt ös :)

Nu sitter jag o väntar in gubben som kommer hem över natten, han tar lastbilen med sig till karlskrona och börjar härifrån imorn :) Å då ska jag passa på att åka till gymmet innan jobbet samtidigt som han börjar, smart! =)

Lyssnar på lasse och längtar efter sommaren! Melissa horn som förband så i sommar så SKA det bli en konsert, undrar vart bara? :P Han kommer ju itll ronneby och eftersom jag förmodligen jobbar så får det nog bli att gå där. någon mer som e sugen kanske? :)

Nehopp. kika klart på nyheterna :P haha. sen ner i sängen =)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback