Så längesedan

Har tappat orken och lusten för blogganet, men idag kände jag minsann för att få skriva av mej. faktiskt.

Hänt mycket sista tiden, haft världens bästa syster hemma å det finns inget bättre. jag är så glad att få ha en sån fin människa mej så nära men nu är hon alldeles för långt borta och det kändes inom mej när hon och familjen åkte "hem". jag längtar efter "en dag".

Det har vart dop X2. lilla kusin joanna och sötaste villem där jag och peter vart faddrar.

20(1) & 25(+1) års fest, maskerad i fridlevstad som slutade superlyckat med bara fina människor.

Angelika har dessutom kommit hem från thailand å det gillar jag. Idag tror jag emelie börjar närma sig hemlandet oxå, å på söndag kommer sara! dessutom kommer veronika hem på besök i helgen. massa kul =)

Jag har fått reda på att en fin vän ska ha bäbis i år! Å det gillar jag :) massa bäbisar i slutet på året.

Är tacksam för alla fina vänner jag har å trivs så med mitt liv å min kärlek. börjar filosofera framtidsplaner å undrar över tidsordning?

Mitt i all lycka förstör du allt. Försöker glömma, det går inte. alldeles för nära och alldeles för jobbigt, alldeles för ofta. jag vill dela med mej men vågar jag? tror ni på mej?

Efter 13 timmars jobbande idag såg jag fram emot du och jag tid, som då. istället hamnade jag själv i min soffa och alldeles för ensam. Därför gjorde jag mej nu en kopp varm choklad och ska drunka in i criminal minds å hoppas morgondagen blir kalas.

Kommentarer
Postat av: Fia

Bara släpp ut Allt Raring!

Livet är vårat. Nu.

Jag älskar dig.

Nu och för alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback