Egypten!?

Går och längtar och vill åka iväg till solen, å vill nästa resmål ska bli egypten :) Börjat få peter att bli lite sugen nu oxå, hittat ett nytt o fräscht all inclusive hotell nu :) Ska prata med mormor och morfar om det imorn, dom har vart där så dom kan ge råd :) hade tänkt åka i mars/april nästa år? tror det är hyffsat varmt då, lr? :P Å förhopnningsvis åker inte baby och jag själva ;)

Jobbhelg som vart å jag dunderförkyld. tror det börjar bli bättre, men så fort jag anstränger mej och gör nåt då går det åt skogen igen! haha. illa.

Imorn är både baby och jag ledig. ska kanske träffa sofia :) Sen på kvällen blir det kalas för cina som fyller år :)

Vill ha upp schemat för sommaren på jobbet nu, iaf midsommar så man kan börja planera, hoppas på ledigt =)

Nehopp. nu ska jag kolla the hills och vänta på mannen ska komma hem :)

over and out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback