träning!

Hemskt vad dålig jag är på att uppdatera, dock inte lika dålig som ni läsare med kommentarer ;)

Sen sist har jag jobbat en massa, vart på bio Alice i underlandet, sisådär måste jag säga hade högre förväntningar! men trevligt sällskap å det är det viktigaste!

Tränat mera! Känns kalas, då jag igår även tog cykeln dit och hem. Vill att det ska bli plusgrader om nätterna och morgonarna så man kan ta på sig kläder och ut i våren innan jobbet! :)

Skickat iväg mina inbjudningar till kalas! =) å dessutom saknat syster en väldigt massa.

nu ska jag ta och kika på tv å förhoppningsvis vänta in linn till greys anatomy =)
Imorn blir det jobb 8-18 så får bli sängen i tid. dock kommer baby att bli sen idag. inge kul alls för det betyder att jag kommer vakna och ha svårt att somna om. men det är värt det :)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback