Packat och klart =)

Fredag idag & jag är ledig! Jobbar däremot hela helgen :) men det ska bli skönt, jobbar gärna dygnet runt nu fram till torsdag :)

Idag har jag ägnat dagen åt att inhandla lite småsaker till resan, lagat pannkakor åt malin :) Å så har jag tvättat massa tvätt och packat :) nästan allt klart, ska köpa schampo och balsam imorn bara :) Ella tyckte inte väskan var så tung heller så det kändes skönt. ska försöka få den på vågen och dubbelkolla tror jag :)

I onsdags var det äntligen dags för Linns 20års fest :) Va ledig som tur var så jag och malin begav oss mot stan och ladda upp inne hos linn runt tvåtiden :) Efter några timmar i lägenheten begav vi oss mot playbar tillsammans med ella och lina =) Blev verkligen en kanonkväll! Hade kalaskul. Åkte hem runt halv två och totaldäckade i sängen :) Torsdagens jobb var inte det roligaste, haha. Fick iaf sovmorgon 2 timmar så började 10.
:)


Bilder från onsdags =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hah eller hur ;) men blev lugnt ikväll och fest imån istället.. Jaa jag hoppas d, hon har inte hört av sig men jag antar hon tog med dom =) Tack själv, var super't!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback