En dag kvar!

En natt till i sin egan säng. Sen bär det av minsann. Det är dags nu, NU!?
Inte riktigt slagit mej förräns idag när Nettan sa att , ni åker imorn. =) Imorn!? Ja herregud det gör vi! Någonting som legat så långt bort och som man längtat efter enormt är här nu! :) Ska bli riktigt skönt. Får dock se hur mycket uppdatering det blir här på bloggen, för att göra alla nöjda har jag och baby skaffat oss en gemensam resedagbok med alias Peterochlina så där får ni hålla koll =)

dagen har annars varit kalas. Tillbringat den med min kära vän malin, hälsat på sofia inne i stan och gjort vårt till samhället och lämnat blod. Bra jobbat! Dessutom svimmade jag icke men ska inte säga jag mådde bra, illa!
Skulle egentligen sagt hejdå till flickorna idag men efter blodgivningen mådde jag inge bra alls. Är det resfeber lr har jag verkligen dragit på mej riktig feber nu?

Imron blir det jobb, sista dagen 10-18 å äntligen jobbar Malin! Längesen nu. =( å nu lämnar jag flickorna hemma på jobbet en hel månad. hur ska dom klara sig? =) Så imron ska jag vara på strålande humör och krama allihopa :)

Nehopp. dags att kolla igenom handbagaget? :) skipBo ligger nerpackad så jag och ella har underhållning :)

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback