back again

Nu är man tillbaka i sverige efter en månad i kambodja/thailand. Å det va riktigt härligt. För er som inte följt vår resedagbok kan jag meddela att vi vart med om både kambodjanskt bröllop, säljarungar på stränder, båtturer med fantastiska stränder och massa sol, bad och skratt tillsammans med resekamraterna :)

Nu har vi vart hemma i 4 dagar & jag har redan hunnit jobba, å jobb är det fullspäckat med i 2 veckor framåt nu. mskönt! :)

Idag blev det även en sväng till karlskrona möbler för att hämta soffan, å ett par timmar på ikea för att inhandla i princip allt! till lägenheten =) så nu är det mesta på plats inne i stan, dock inte uppmonterat, men på plats. haha. ska försöka få med mej rätt verktyg och spendera ett par timmar imornkväll efter jobbet. Vill få fint till på måndag då finaste syster å villem kommer "hem"! Längtar!

Tycker toksynd om malin då hon dragit på sig körtelfeber?! tror jag, hursomhelst så är fröken sjukskriven februari ut, åå de va inte vad jag hade ställt in mej på. tvärtom började ju längta efter jobbet å dej pullan! krya på dej!

idag är jag trött. dumma.


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback