12 december!

Grattis till min fina älskling som fyller 27 idag! :) Började dagen med finfin frukost och så fick han sina paketer. pyjamasbyxor, innetofflor och morgonrock :) Åxå grattis till Carro (peters tvillingsyster) :) Jobbat hela helgen, bra med pengar =) igår hade vi jobbfest oxå. såg tomtar på loftet å det var verkligen över förväntan. hade en kanonkväll med tanterna och de 3 tupparna :) På torsdag åker jag och mamma äntligen till Ullared för å möta upp finaste familjen från mora! Å vad jag längtar!:) Jag väljer att se det goda i saken de roliga. Förlåt och förlåt igen.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 13:29:44
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback