10 december, nobeldagen!

Grattis till alla malin:ar som har namnsdag idag! :) Ledig idag så jag och fina ella styrde bilen mot kalmar och ikea. massa bra. Kikade in de blivande möblerna i nya lägenheten å det kommer bli perfekt! :) Ikväll har finalinn vart här, ätit taco och myst. å nu är äntligen min man hemma igen :) Å berättade även att svärföräldrarna kommer för att fira honom imorn så efter jobbet blir det akutfart hem till staun :) Effektiv som man är har jag oxå bakat både päronbiskvier idag å nu är jag inne på bak nr2, saffransbullar med mandelmassfyllnig, hoppas det går hem imorn! :) Blir så ledsen på vissa människor. Fast egentligen tycker jag bara synd. Att vara en långsint och bitter människa kan inte vara något att sträva efter väl? Vad hände med fred på jorden och såren läker med åren? Man blir äldre och visare. Å alla har vi gjort saker i "ungdomsåren" som man kanske inte är supernöjd över. Som sagt ung o dum, äldre och lite klokare. Eller välja att fortsätta på den bittra vägen istället för ett glatt leende.? Längtar så tills på torsdag. då ska jag äntligen få träffa finaste systern i världen å som jag saknar. Ska sitta på verandan till stugan i Ullared, ett glas vin å en cigg ;) Å så ska vi bara prata, vi 2. Systrar för evigt. <3 Nu ska jag skaka av mej min bitterhet å se det som deras förlust.. Ska natta mannen nu, sen ska jag fortsätta med bullbaket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback