Todays update ;)

Väcktes vid 10 av malin som ville ha frukost, dvs kaffe ;) tjatade lite skit i nästan en timme, då begav hon sig till jobbet. Jag däremot tog det lugnt, hoppade in i duschen fix och begav mej mot staden. Hängt runt på karlskronas gator men linn idag, blev en fika på waynes även idag :D Slöade en stund i lägenheten, begav oss till mitt jobb för att jag skulle beställa arbetsdojor, 800 riksdaler för lite fula pjucks. thats life. hälsade på malin och carina :D

Svängde inom soptippen och lämnade av den söndriga tven :P back to city. slötid en stund sen begav jag mej till friskis och svettis, sa upp mitt autogiro! Så om en måndag är jag lok&motion medlem iställe ;) gick på åsa´s steppass oxå, kommer bli tråkigt att missa de dock, för det är såååå kul!

Nu är jag hemma, kollat på idol och precis duschat för 2a gången idag :D Senaste säsongens avsnitt av greys anatomy så man updaterar minnet för nästa onsdag =)

Nu snart trillar malin in och ska duscha :P Senare ikväll kommer babay :D

Min helg är uppbokad! Jobb, Kalas, Jobb, sömn, Jobb, DANS =)

Nu börjar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback