Så glad =)

Minsann 25 besökare på bloggen idag, å dåligt med kommentarer!

Haft en dag fullspäckad av fika, å kaffe! Stannade först hos malin för morgonkaffe vid 11 i förmiddgas, in till stan, möta angelika. dricka kaffe nr 2 och äta frukostfralla. slöprata på tretton någon timme. Ella kommer, runda på stan, tretton igen, kaffe! Ella hem, möta malin i stan, denna gången waynes & självklart, Kaffe! Hahah. längesen det var så mkt kaffe på en dag :D

Sen har malin vart mitt sällskap här i skogen ikväll, städat i ordning på rummet. Malins kloka idéer gör att jag kunde börja använda peters väns mobil igen =)

Med andra ord en kalsbradag, minus kaoset på skoavdelningen, få bli en tripp till karlskrona för att återuppta mitt letande imorgon, lovar att det blir en o annan kaffe imorn oxå.

Hämtat hem mitt stooora täcke till skogen oxå, så inatt ska jag bara mysa in mej och sova gott!

Fortfarande trött på mängder.

Fortfarande vi 4 ever. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback