Ruggväder.

Redan septemer och återigen gått några dagar sen jag uppdaterade :P

Har iaf mest jobbat så inte supermkt som hänt. Va uppe i kalmar en sväng, gick på ikea och vandrade runt på stan, införskaffade superfina nya träningsskor. redan använt dom och dom e perfekta :P Att världen är så ruggigt liten bara. haha.

Blev inkallad extra i onsdags, bara 5 timmar men iaf. 5 timmar :P

Jobbat idag oxå, 10-18 likaså imorn. men går snabbt att jobba när alla goinghönorna är på jobbet :D Imorn blir det säkerligen lite planering inför lördagens tjejfest med jobbflickorna :D ska bli riktigt nice. hoppas bara på fint väder då vi ska grilla. men hos sofie löser sig allt :D Malin och jag ska iaf köpa massa gott kött ihop imorn =)
Å på kvällen är det dags för mej att baka lite efterrätt till oss :P

Ska gå och lägga mej strax, upp och gå/springa imorn med. som alltid =) såå rackans skönt. Laddat mp3 med massa nya bra låtar nu oxå då e de extra kul :D

Fick mitt Ica bankkort idag oxå. ett steg närmare thailand ;)

Ska försöka komma in på facebook igen innan jag kryper till kojs, inte funkat på hela kvällen?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback