Riktigt härlig helg.

Hemma efter en superbra helg i kalmar hos peter :D
Men först började helgen i lördgasmorse hemma hos mamma o pappa, nyinhandlade frallor och godgod frukost =) Jag och peter åkte in till stan och hem till fredde och ella och vi bokade och betalade resan! THAILAND here we come, först ett stopp & 2 veckor i kambodja :D Ska bli så härligt! 14 januari! =)

Åkte till kalmar, åkte ut till burger king och åt lite innan vi begav oss till biostaden för att se Flickan som lekte med elden, fortsättningen på män som hatar kvinnor. & precis som första filmen va oxå denna riktigt bra måste jag säga. hemma runt tolv och totaldäckade i sängen.

Söndagen bestod av lite kikande på möbler, va både på ikea och alla andra möbelvaruhus i hela kalmar. många alltså. Finns verkligen hur många fina soffor som helst kom vi fram till. Provsatt en för 60.000! Helt galet. ;)

På kvällen bakade vi paj och åkte ut till peters föräldrar och fikade och pratade lite,´berättade om thailand och tror nog Eva blev lite nervös. men dte kommer gå så bra :D

Nu är jag hemma i skogen, vart hos optikern på förmiddagen, 400kr för en ynka synundersökning för linser som tog 25 minuter! galet ju. men men nu e de gjort ;) bara glasögonen kvar som ska göras nu :D

Bytt om och väntar på att jag ska åka till jobbet, jobbar 14-21 ikväll. vet dock inte med vem? hmm? :P

Ledig tisdag onsdag oxå, träffa angelika imorn, och malin =)

Nu får det bli lite kaffe tror jag allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback