ny måndag ny vecka.

Helgen var kalas, va och hälsade på malin på galgamarken i lördags, pratade lite skit. sen var det dags för lite fotboll :P hämta pappa och nisse så dom och resten av gubbarna skulle låna lägenhten här inne i stan och dricka lite öl o whiskey :P

Jag sprang oxå ner o la mej i solariet, å gud vad skönt det var. hem färscha upp sig och sen åka upp till eringsboda brunn för att jobba på premiären, lite dåligt med folk men lite dricks lyckades jag skrapa ihop iaf :P Hade 2 härliga nötter som stod och hängde i baren hela kvällen och vrålraggade. haha. suck vilka människor, 20 minuter kvar av kvällen och en av dom går upp och sjunger kareoke, till mej! haha. höll på att dö av skratt. :P

Söndag var det fotboll i listerby så jag och ella tog vrålåket och körde dit. ösregnade! men med ett paraply stod vi ut 10 minuter tills regnet var över så fick vi låna oss en sittdyna att sitta på =)

Hem, började göra sallad och hamburgare i min ensamhet då alla var iväg? då undra fredde om jag vill komma bort och äta pizza, ja! bättre med sällskap där än att sitta hemma med sallad och hamburgare! ;)

Vart ute och gått och duschat precis nu, fick bli lite sallad och hamburgare idag iställe, om 45 minuter är det dags att åka till jobbet. jobbar 14-20 idag så väldigt soft tid =) Å imorn e jag ledig å då ska jag tvätta och leka med malin :D

Dags att byta om tror jag allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback