Helg =)

Så har man jobbat klart för denna veckan! På ica iaf ;) skulle jobbat imorn egentligen men tog ledigg för danstävlingen, men nu blir ju inte det av men tycker det kan vara skönt att vara ledig ändå ;) Ska ju upp till eringsboda imorn kväll och jobba där halva natten, så skönt om man får sova ut :D

Funderar på vad man ska göra ikväll då? här verkar det som flickorna ska festa. men det är jag inte sugen alls på mnisann. hmm?

Pratat med chefen idag oxå. å jag får vara kvar på jobbet ett bra tag till verkar det som iaf. skööönt =) sa till att jag vill vara ledig 12 januari - 14 februari. Hans reaktion, En hel månad! haha :P ja minsann.

Idol på tv ikväll. det tycker jag om! :D

För övrigt mest lite småtrött på allt.

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback