Dålig uppdatering..

Helgen var riktigt rolig. var ju som sagt ICA tjejfest hos sofie i rödeby. en uppslutning på 10 flickor. Så himla roligt m an kan ha, dansade loss, åt riktigt god mat, grillat =) efterrätt med cheescake och kladdkaka. kan inte bli bättre =) en riktig lyckad kväll. Tack allihopa =)

Igår va de jobb igen. 15-21, jobbade med tina så det gick bra. kom iväg strax eftre nio. ställde bilen på max´s parkering och mötte peter och lastbilen =) åkte upp till kalmar, å här e jag nu :D

Idag har vi tagit sovmorgon, skööönt. sen blev det en sväng på stan. letade födelsedagspresent till lillsyrran, vilket inte var det lättaste. men till slut hittade vi minsann något som hon kommer uppskatta ;) så på torsdag blir dte kalas och smörgåstårta. Aldrig fel! :D

Vi åkte och handlade kroppkakor på maxi oxå så snart e de dags för att tillaga dom. gott =) efter vi handlat gick vi in i Expert BH butiken på giraffen oxå, fick specialhjälp av damen som jobbade där. Hon mätte mina mått och slängde in mej i provrummet. Efter att ha vandrat upp i storlekarna som hamnade jag på 80G, G!! haha helt sjukt. men verkligen att rekommendera köpte världens skönaste BH som oxå är snygg! :D så på torsdag ska jag minsann visa Carina (hade BH bytande i lördags) haha :P

nehopp. nu ska jag ställa mej i köket och koka vatten :D

Ge mej januari ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback