Jag skrattar idag.

Onsdag kväll och ska krypa ner i sängen. Händer för mycket i mitt liv för att jag ska hinna med att uppdatera.

Jobbade på eringsboda i lördags, alltid lika kul. fick dessutom 500 för att köra hem 2 till stan. ja tack. plus dricksen så är det en fin extra inkomst :D

I tisdags åkte jag och babe med lillasyrran till kalmar för att ta tag i peters lägenget. Gick bra. Lite kvar men en bra bit på vägen. pust. Hittade oxå finfina möbler på EM. vill ha mej en lägenhet att planera minsann.

Jobbat idag. tog rast och åkte in till infektion och tog första twinrix sprutan, även där en bit på vägen, bara 2 månader kvar! :D

Efter jobbe åkte jag in till stan och till världens bästa linn * för god matlagning, bonde och självklart greys. va riktigt härligt. känns bra med Babe.

Hemma nu och ska springa igenom duschen för att gå å somna och vakna av att baby kommer. Jobb imorn igen. 8-18. drygt. men pengar blir det.

Fått finfina smycken idag! =D Du får snart på posten älskade <3

Ta ingen skit, jag tänker inte ta mer skit. punkt.

Massa grejer jag ser fram emot nu.
Bli moster =)
Ullared
Julfest
Ullared igen
Julbord med jobbet?
Extra jobb, extra dricks
:)


God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback