första advent

Ojoj vad tiden rann iväg. 2 veckor i ett ryck.

Första advent på söndag och jag har misnann vart duktigt och julgodisbakat, både knäck, mozartkulor och rischoklad =) så gott! Ska till sara på adventsmys på söndag så ska ta med dom dit tänkte jag =)

Jobbat i veckan oxå, idag va de hur mycket som helst att göra, va nog en stor anledning för att malin va ledig och carina gick vid 2 =( så stressat som en took! men nu är jag hemma. kollat idol, vilket slutade alldeles utmärkt idag =) å spelat en herransmassa kort med malin och katta :D

Nu väntar jag på att peter ska komma hem efter jobbet. Ska kolla lägenhet imorn =) hoppas den e nåt å ha nu :D sen blir de kalas ute på senoren. Hoppas claes ringer så att det blir jobbande på kvällen. annars vet jag inte vad jag ska göra fram till 04.00 söndag morgon? för då åker vi till ullared iaf :D fiint det, med fredde och ella =)

nehopp. nu somnar jag snart. dags för tandborstning tror jag allt! =)

Tror dock oxå jag får se mej själv besegrad.. ingen bäbi idag icke =( men imorn kanske :D

god natt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Att jag iknte ska kunna vara ledig en enda dag utan att det blir kaos ;P Haha



jag tippar på att bebis kommer den 3e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback