en rackans clementin!

Vart en kalasbra dag med baby i kalmar idag. städat klart hans lägenhet och besiktat så nu är den klar! Riktigt skönt :D blev en tur på ikea oxå, mötte på macke, lena och melle så blev en lång tur med följe på ikea. men det va riktigt trevligt! =) fick med oss lite smått och gott hem.

Hann oxå med en sväng förbi svärföräldrarna, löpte med oss glögg, lingon! =) å pepparkakor så blev lite julmys. supergott! snabbstopp hos sunken där den va viktor X2 på plats. killarna spelade lite fifa och jag läste slitz, alltid lika kul. haha.

hemma lagom till desperata, va effektiv och började med julklappsinslagning som vi hittat på våra små stopp i kalmar idag. 4 klara! Massor kvar :)

köpte oxå med mej superdupergoda clementiner hem från jobbe i måndags, 6 stycken. För dom baby tar med sig fårn jobbet är inte lika goda. är man kräsen så är man. MEN! Tror vi att det finns några clementiner kvar i påsen jag knutit ihop på bänken i köket? nej. thats enough today. hela världen rassar samman för några clementiner. hur illa det än är så är det så. Har jag köpt något vill jag ta mej tiusan få äta av det iaf. trött på att föda andra otacksamma!

Ska gå å städa en snabbis på rummet och sen krypa till sängs och mysa med babe.

ledig imorn oxå. blir träning i någon form iaf, promenad, simning lr gym?

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback