En annan vardag

Över en vecka sen sist och livet har fått många nya vändningar
Det jobbas på som vanligt & använder den tiden som finns att hinna med allt man ska.


Hade en supertrevligt båttur till polen i fredags med massa trevliga människor. :)
I lördags blev det filmtajm hemma i bräntet med pizza och massa mys.

Söndagen åkte baby och jag till kalmar och hälsade på peters familj. massa kul. hann oxå med en sväng inom det nya modehuset :) Vi lyckades oxå att gå därifrån nöjda med endast fönstershoppning. Åkte hem, beställde med oss kina och spelade bingolotto =) Vann iaf 100 kr. så gick +- 0 =D

Malin har vart uppe på frukost idag, hon åkte och jag funderar vad jag ska göra med mina 2 timmar tills det är dags för jobb? redan hunnit med att slänga in tvätt och disk, städat toaletten?

Saknar dej. Du förstår och längtar redan till nyår.

En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Fia

vill ha dig här nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback