11 dagar kvar

Det är mycket att hinna med och så mycket jag vill göra.

Jobb igen, helgen va full rulle på eringsboda & metallfacket som hyrt stället.
Söndagen bjöd på familjemys och anka, vilket var himla gott. Fredde, Ella & Jag o peter spelade bingolotto men total förlust. inte en enda vinst där inte. illa.

Babe och jag börjar kika ännu fler lägenheter, bostadsrätt, hyresrätt?

Varit ute med malin och gått långpromenad i höstvädret. superskönt. mer sådant. är på g nu. förkylningen försvinner sakta men säkert och viljan växer.

Dags att åka till jobbet snart, stängning med malin. =) superbra. Ledig tisdag och onsdag, blir en sväng till kalmar (som alla andra tisdagar :) å eventuellt lite mys inne i stan med linn tisdag kväll?

Om 11 dagar! :) då kommer du, fina bäbi. Har moster rätt? =)

Börjat filura på julklappar nu, å massa bra ideér ramlar ner. så bra.

Ser fram emot helgen, 3 dagar med lilkusinmys :D

Jag vill ha nyår minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback