what at girl got to do in some sparetime

Vart en massa jobb i veckan, fotboll och slöande. illa. Första maj idag och inte lurat lr lurats, vad jag vet ;) jobbade idag, inventering 8-14, var lagom dammig i näsan efter dom timmarna bland servetter, leksaker, vaser, partygrejer och ljus. haha :P tur det var dubbelt betalt idag ;)

Älsklingslinn och jag skickade efter lite kläder från HM igår, längtar. ett par chinos, får se hur detta slutar. hittade oxå en kalasfin klänning på ellos idag. love it =) har egentligen inte råd att lägga alla pengar på kläder men vad gör man inte ;)

Haft bror och ella på besök ikväll oxå. alltid trevligt. haft tvättdag så allt e tvättat, nybäddat och heela lägenhtene nystädad. var så snäll så jag städade lillsyrrans rum och bytte hennes sängkläder oxå. är jag snäll lr vad? :D

Älsklingen min var tvungen att jobba på söndag och eftresom han ska till borås och kolla ny bil imorn hinner vi nog inte ses i helgen, inge kul alls. men snart är det helg igen :D

Ledig heeela helgen nu =) imorn ska bästis och jag hem till bräntet runt tolvtiden och steka i solen =) sen på kvällen blir det en tripp till växjöparken för att dansa till sannex och kindbergs =) ska bli så sjuukt kul =D ge mej öland v27 nu ;)

Dags att sova nu, trött efter en heldag med fullt gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback