Lördag, ledig, schlager & cheese pinnar :D

Gårdagen var bästa på länge, jobbade till fyra. hem och städa, duschen, fixa och dona med kläder smink och hår. sen begav jag mej till piraten strax eftre nio. Dans till highlights och som jag dansade =) tog inte en låt innan jag var uppe på dansgolvet =) Dansade massa med PA och det är så hiiimla roligt, dansade med andra känningar och okänningar oxå. Behövde lite dans, det är något som gör mej lycklig där. Imorn blir det mer dans, träning med PA i torsås. :D

Ikväll är det Eurovishion vilket betyder att chipsen och colan är inhandlade, ska mysa med min bästa linn innan hon går till jobbet vid halv elva. kanske följer med henne, får se vad kvällen erbjuder :P

nej, nu ska jag fixa med datorn jag fått tillbaka idag. ! =) Tack Axel! =)

xoxo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback