I will survive, I always do.

Jobb, jobb, jobb. Yatzy och TV mys klockan 21.00 i soffan = mina senaste dagar. ¨

För varje dag som kommer lär man sig något nytt, får en ny känsla lr befriar sig från en. Idag är jag avundsjuk & glad på min lillayster. Hon öppnade sig för världen och pratade. Hon öppnade mej för er. Idag är en milstolpe i livet, hemligheter är till för att avslöjsas? Finns fortfarande hopp om livet minst sagt.

Imorn slutar jag redan vid fyra, underbart. ska hem och försöka städa lite. sova? ska bege mej snygg som attan till piraten framåt halv tio tiden och förhoppninsgvis dansa ´flertal timmar till highlightes. vill ha en bra kväll. ledig i helgen, och par/tävlingsträning p söndag. Eurovishion på lördag :D

Hm paket idag. chinosen is perfekt :P

P är i kroatsien nu och jag hoppas han har en underbar miniresa. & att jag ska finna någon ro, något svar i helgen.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: ella

klart de finns hopp om livet! frmför allt finns de hopp om dej!! du är bäst=)

2009-05-15 @ 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback