besöksrekord :P

Skärpning på bloggfronten! Sammanfattning, jobbat jobbat och jobbat :P & tysklandsresa! Åkte till härliga spritlandet tyskland med mamma och malin i tisdags, gutt som tusan. handlade en massa, och en massa förmycket och självklart stannade i tullen i sverige, otur. haha! men men lite fjäsk och smilande så fick vi glatt köra vidare =) dock nervösa och röksugna. haha :P Var iaf en väldans lyckad resa! dit kommer vi åka mer :P

Sara baby kommit hem från canada oxå! Va tjejmys hos henne igår, jag skulle BARA dricka en cider, slutade med ungefär 2 vinflaskor till. haha. trött och lite för full stapplade jag hemåt och däckade i sängen för att stiga upp vid nio idag och jobba, mindre kul. vart trött som ett as. haha :P men vi har skrattat, hade poliser på besök idag oxå efter ett snatteri, allt händer på ica! =)

Ikväll har malin o sara  vart hos mej och linn, spelat yatzy, ätit på max och pratat skit. SARA, jag är glad du är hemma! =)

Jobb imorn, slutar fyra då blir det hem och byta kläder för att gå till torget och kolla alla fina studenter som ska gå på bal =) så underbart kul. ska försöka hinna springa ner och klacka om mina skor oxå, för klacken tappade jag igår. illa. :P annars får det kanske bli en snabbis till skopunkten :P

Nu är jag trött, läste en bra spalt i tidningen idag, Att man verkligen inte förstår sig på hur killar tänker? och det är ta mej tusan sant, haha. finns ingen logik alls ;) (kanske dumt att dra alla över en kant, men majoritet=)

God natt mina besökare. Just det rubriken, haft 50 besökare på bloggen idag, 50! det är galet =) vilka är ni? =)

Vill ha lördag nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback