Ledighet =)

När saker och ting (ekonomin!) äntligen börjar falla på plats och man får några slantar över för att spendera på sig själv lr faktiskt spara undan så ska ju självklart något komma ivägen! Som i tisdags, en krock och självrisk på ca 3-4 Tusen! ggah! ibland har ödet en konstig twist!

Träffade angelika & tittade på desperata i tisdags, kläme en massa vin =) gott. haha.

Igår följde jag med ella och linnea på stan, riktigt kul. inhandlade lite nya kläder till garderoben =) malin joinade en sväng oxå =) på kvällen blev det party minsann, haha =) Ödet att springa på samma människa överallt, när man inte vill! haha.
hade iaf en trevlig kväll, slutade i alldeles för konstiga sms. haha :P

Trött hela dagen idag, vart hemma hos mamma o pappa och ätit lite grillat och rabarberpaj =) gott! nu ligger jag och linn i soffan med datorerna i högsta hugg och kollar på bonde söker fru:P haha. baby ska gå och jobba om en timme å då ska jag sova för att jobba imorn ;)

Gaaah! Blir så trött på människor, varför ska det alltid vara en massa gnat och tjat? Varför inte tänka lite positivt kanske? Känner att långsinthet och den ständiga jakten på att hitta massa fel behöver ta slut någon gång. :S

Saknar min kära syster, tänker på dej <3

För övrigt står allting rätt till =)



linn, jag och malin igår =)

Kommentarer
Postat av: Fia

å jag saknar dig.

så jag gråter om dagarna.

love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback