Utmaning!

Fick en utmaning av syster http://www.filosofifia.blogg.se/ och är väl inte sämre än att fix den ;)
Det innebär att jag ska avslöja 8 komprometterande sanningar om mig och mina vanor/ovanor.

Reglerna är enkla, berätta 8 sanningar, vanor, ovanor. Länka till den som utmanat dig! Utmana sedan 8 personer i slutet av inlägget!


Mina sanningar:


1. Jag är en städnarkoman

2. Har en framtida inplanerad resa till gotland med vindrickande och korvgrillning med L*

3. Är urusel på att säga nej

4. har senaste halvåret blivit duktigt förälskad i dans

5. är en kameraförstörare, inne på 4:e nu...

6. är sämst i världen på känsloprat

7. tycker faktiskt om att svettas ordentligt på träning

8. lyckas alltid shoppa saker/kläder jag absolut behöver (inte)

Inte helt tokigt, jag utmanar då: Linn, Sofia, Lisen, Madeleine T, Annika L, Frida, Josefina, Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback