shopping =)

slutade redan fyra idag så begav mej minsnan ut på stan en snabbis när jag kom hem =) var på jakt efter lite vårklädert ill gran canaria o hittade minsann =) ett korallfärgat linne, ett par svarta shorts, en svart kofta och nya underkläder =) nice.

sitter i soffan nu, resten av familjen sover så funderar på vad jag ska göra? hmm? åka hem till skogen kanske? dom skulle elda upp lekstugan och grilla. kan vara mys =) måste långa mammas kamera oxå då min är på lagning? aah jag är en kameradödare, hur man nu lyckas med det? hmm?

ikväll blir det lets dance med lite godis jag inhandlade innan. linn jobbar =(

bara 5 dagar tills jag är i solen =) hoppas det blir sol iaf :P

nehopp. sola kanske? gaah rastlös! :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va gillar din bloggs utsende! Sjukt snyggt. och va nice med shopping och sol ;)

2009-03-21 @ 05:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback