pieces

jobbade igår och hade personalmöte efter så nu ska jag äntligen på mej ett bar arbetsbyxor så jag slipper slita ut alla mina egna :P jobbat idag oxå, sen åkte jag hem till min älsklingssambo och lagade köttfärssås o spagetti =) malin kom in en runda oxå, gjorde slingor på hennes hår :D blev superfint.

Fick mina linser och strömsladd till datorn idag med som mammi var inne på jobbet o lämnade <3 så nu funkar min dator igen, underbart =)

jobb imorn med och på fredag sen är jag ledig i helgen =) blir afro på lördag och har fått med mej malin nu oxå =) sen direkt till kalmar för att träffa svärföräldrarna och peters systrar, lite smånervös över det. hans föräldrar har jag ju träffat men inte systrarna så lite spännande :P ska ut och äta på nån mysig restaurang, så klädproblem just nu? hmm? haha.

exakt 3 veckor tills älsklingen och jag åker till gran canaria nu =) snart dags att börja packa. hårdträning innan så ska upp innan jobbet och åka ut till gymet imorn :P

fixat med tatueringen nu oxå. men bokningssystenet var ur funktion så ska ringa imorn o boka istället. hade dock inte tid förrän i juni typ =( men men. ska ringa o boka min massage oxå. nice ska det bli som tusan :P

nu ska jag bränne mej en ny skiva till brumbrumen :P som jag o linn o sofia kan ha på tisdag när vi ska åka o klippa oss =)

god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback