onsdag

Ännu en ledig dag som försvunnit, vart ute i våren idag oxå. å idag fick jag min mp3 laddad oxå så lyssnat på en massa goingmusik och längtat iväg. gick runt stumholmen oxå så himla mysigt =)

Har vart effektiv och städat och fixat i lägenheten iadg oxå. satt upp ljusslingan jag fick av mam o pap i födelsedagspresent å det blev såååå snyggt. vill ha hem kameran så jag kan fota så ni får se ;) oxå donat med tavlor och möblerat om vitrinskåpet =) så nu börjar saker hända. oxå kollat på tapeter och kakelklister idag så ska donamed det när linn óch jag kommer hem från semsetern =)

malin o angleika var inne oxå å så åt vi morötter och holidaydipp kollade på greys anatomy och myste en massa. småkikade lite på semesterresor och drömde oss iväg =)

nu ska jag sova för att orka upp och bege mej till gymet imorn vid åtta innan jobbet :D

bara 6 dagar kvar för mej och baby nu. <3

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback