i love ica :P

jobbat idag, var uppe med tuppen och tränade på gymet innan. så gutt så gútt =) dock sträckte jag rumpen på nåt sätt igår närö jag "föll" av stolen. haha :P men men. gick fort på jobbet med, gillar torsdagar alltid massa att göra. fick veta det börjar 2 nya ladies på jobbet på måndag. íntressant =) tydligen kunde dom båda charken så verkar som jag får nya vänner :P hoppas bara jag får vara kvar över sommarn nu, ska ta ett snack med chefen efter semestern =)

Fick lönelapparna idag oxå. å måste bara säga. ica is the shit, :P iaf om man jobbar. hihi =)

hemma nu, satte mej vid tv o slöade, men helt plötsligt blev alla kanaler myrornas krig så orkade inte försöka fixa. haha. la mej i sängen istället =)

funderar på att åka ut o träna en stund lr promenera i mörkret på trossö? får se :P fick lite kläder från hm idag med. 2 tröjor till älsklingen o ett niceigt linne till mej =)

nehopp? mat idag? väcka sambon kanske? :P

blir nog att bloggändra lite sen igen :P tänkte vara vaken till tolv och betala räkningarna :P

carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback