helg =)

Vart en skön helg, ledig hela tiden =) var på afrodans i lördags och fick med mej malin oxå, hon gillade det oxå. härlig träninsgvärk efter =) sen panikhem, in i duschen och fixa sig fin på 20 minuter =) sen åkte jag och älsklingen direkt till kalmar och en mysig restaurang för att äta middag med peters familj. så nu har jag träffat systrarna hans oxå. himla trevligt var det iaf =)

idag har vi vart på ikea, handlat två mattor och en grytvante =) hanlade en fin orkide till eva o johan oxå som tack för att dom bjöd oss på så god mat =) sen åkte jag tåget hem till karlskrona, fick gå i regnet, usch usch. sen var det dags för dans igen. så himla kul.kom på tal om tävlingsdans idag oxå. fick höra om dansläger i västervik i sommar med som lät supernice. men får väl se med det allt det där:P

nu håller jag på att smygtvätta och kollar på beck som snart är slut. har nog en timme med tvätten kvar iaf. drygt =( men men.

helt enkelt vart en supertrevlig helg o massa mys med älsklingen. å nästa helg kommer systery´ster hem oxå. saknar massa mass <3

ska upp o springa imorn med innan jobbet så jag övar upp så jag blir snabb :P

snart bara 2 veckor till gran canaria =) å på tisdag ska jag äntligen klippa mej. nice =)

nehopp. back to tv o tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback