fria tisdag

vart ledig idag, och imorn så helt galet. inte van vid såhär mkt övertid ledig så blir lite rastlös av tanken. :P sov länge idag och började dagen med att promenera i vårsolen, så himla skönt men blåste duktigt minsann. åkte hem till mamma och pappa en tur, hämtade lite tvätt mor vart så snmäll o tvättat, och lånade en resväska med så jag kan börja packal ite nu om jag vill =) stannade till en stund hos malin med och tjötade lite skit innan jag begav mej hem till lägenheten och lagade wokgryta =)

myst med linn framför den rätta för rosing och desperate houswifes nu, så bra, älskar dom där hemmafruarna =) åt lite glass och skrattade åt lillmike =)

imorn blir det att promenera igen om det är såhär fint väder och på kvällen ska jag minsann ta mej till friskis no matter what, skiter i om träningsvärken fortfarande är kvar. haha :P missat fredriks step på typ 3 veckor nu så illa :P nu får jag ta tatg i steppassen igen o inte bara springa på gym o afro :P haha =)

nehopp. ska nog kolla en film, lr lägga mej i sängen o lösa korsord. haha :P

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback