9 dagar =)

Helgen var kanonhärlig. fia o anders hemma från mora, underbara. jobbade i lördags sen var det dags för afrodans iegn, så grymt kul det är. blir crazy där inne och ger mninsann mer än 100 procent =) sen hem för fix och jag o malin fia oa nders begav oss mot växjö för att landa hos emmy, sen dans till wahlströms och blender. var himla kul faktiskt, intressant att dansa med främmande människor i främmande miljöer. lr kanske nya människor o nya miljöer? =) var lagom trött och träningsvärken kom framåt småtimmarna.

middag hos mor o far i söndags, sen hem o vilade en stund innan dansen. vaknade av morbor macke som ringde och hade lite smått panik, han hade lyckats låsa in lilla melwin i bilen å lena hade nycklarna å var i gullberna, så jag o peter körde och hämtade henna utanför litorina och sen akuttur till jämjö. lilla söta kusinen vart så glad när vi kom. finns ingen goare än han minsnan. å på lrödag blir det barnpassning hela dagen. bara jag o melwin, peter joinar nog oxå iofs =)

dans på kvällen, träninsgvärk som sagt men gick hyffsat ändå. fia o anders kikade förvbí vilket danstränarna gillade och ett och annat ljus gick upp för kursdeltagarna :P

idag ahr det vart jobb för hela slanten, hemma vid halvnio och åt middag med sambo <3 sen begav jag mej bort till bruschan och ella för mys o kollade på ballar av stål, för jädra roligt minsnan =) mys med fia i soffan oxå, dom åker hem imorn igen så hoppas jag hinner säga hej till dom imorn igen =) tänkte passa på att träna imorn oxå nrä jag är ledig, antingen långpromenad om det är fint väder, lr åker jag till gymet. är step på kvällen oxå =)

nej, funderra på att öva hjärnan och lösa lite korsord innan nana kudden. ska minsann kolla upp med min ansökan till universitet oxå, måste skicka in den nu :P

bara 9 dagar kvar älskling <3

tinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback