28 timmar =)

ungefär så lång tid det är kvar tills jag och älsklingen sitter i bilen påväg till sturup och gran canaria =) underbart :P

helgen var mys, jobbade sen ut till jämjö för att vara barnvakt till sötaste ungen i världen. peter jag och meliwin trängde in oss i bilen och åkte lite i sista sekund till afro dansen så blev ombyte i panik. så himla kul det passet är! =) malin och jag duschar och ska klä på oss å åka. då jag inser att min jacka, MIN jacka är borta!! någon trist fröken som inte kunde hålla reda på mitt och ditt och tog MIN jacka i lördags på friskis och svettis =( surt, nya vårjackan.

hur som helst, utan jacka åkte jag och malin, peter och melwin till maxi och inhandlade bakingredienser =) köpte pizza och åkte hem. efter att ha lekt med pojken och duschat honom, försökte vi få honom att sova men minsann en liten stund till skulle han vara vaken =) så när malin och jag gjorde chokladbiskvier (som för övrigt blev kalasgoda) så satt peter och mös med melwin så han somna, gick upp med han i sängen och han snarkade sådär sött. raring =) lena kom hem och det blev liten pratstund en timme så var hemma i sängen runt halv tolv tiden =)

i söndags åkte vi hem till mami o papi på lite fika och mat. malin och jag bakade andra kakan, kladdkaka med daim och nougat täcke. sååå sjukt god :D på kvällen var det dans i jämjö till highlights =) åå så underbart. i love allt som har med dans att göra =) svettades som tokar allihopa och säkert 150 pers så en väldigt lyckad kväll. och malins och mina föräldrar tyckte om våra bakkunskaper =) åkte hem efter dansen vid halv elva ungefär och somnade i älsklingens famn.

idag var jag och linn på stan för att försöka hitta en ny jacka till mej, upptäckte snabbt att min jacka var slut i min storlek så fick bege mej till dom andra affärerna för att leta. handlade sista inför resan nu med, hårspray och sminkborttagningsservetter =) även 2 tshirts och ett tublinne på hm, hittade en kappa där oxå jag köpte men nu i efterhand tror jag verkligen inte jag vill ha den :S så jag o peter ska gå på stan imorn o lämna tillbaka den o hoppas på att hitta en annan, mer linastil =)

blir nog inge mer bloggande på en vecka nu, imorn är dagen fullspäckad, jobba, packa, stan, sminkparty, mamma o pappa, angelika o sofia, sova? :P haha.

auf wiedersehn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback