trötter.

Supertrött. jobbat nu måndag onsdag torsdag, fredag lördag kvar sen är söndageen ledig iaf =D sköönt, fattar inte varför jag är såhär trött. hmm? men men. tittade på legally blonde 3 med babe idag.=) sen nu gick hon för att ta en öl den rackarn.

hasslöfestivalen i helgen ser det ut som. skulle jag göra utan min babee egentligen.

måste börjja plugga för högskoleprovet nu . haha iaf om jag ska lyckas, är ju bara 3 månader kvar. :P haha. var reserv29 som minst på antagningen till urval ett iaf. haha. så illa :P

nu ska jag krypa ner i sängen. arbete imorn med. blää.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas minsann att du gjorde vad du sa igårkväll nu ;P

Jag är laddad inför tyskarna idag :P Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback