Så rätt så rätt..

Vart himla dålig uppdatering här senaste veckan. förlåt malin, så ska uppdtara nu =)

Inte allt för mycket som hänt, jobbat en massa. Linn, Ella och jag åkte till strand i söndags, vilken resa. vi är bäst! =) mitt bland alla människor får vi syn på Hasse Brontén! galet. men förvånansvärt många som inte vet vem denna roande svenska komiker är? så blir inte förvånad om inte ni heller vet. iaf han träffade vi och självklart blev dte ett gruppkort! finns för övrigt att skåda på facebook :D haha.

Jobbat idag, fick samtal från morbror som ville ha barnvakt. och visst! det fixar väl jag =) dom är ute och äter med mattias och cissi nu, lyxa till det=) Så melwin och jag har mys nu. Helt underbar ungen är, öppnade dörren och han utropar: Liiiinaaa kommer, liiiinaaa kommer och springer till mej =) haha. gobit. Han har ätit upp alla sina vindruvor så ska nog gå å köpa nya, lr göra lite havregrynsgröt till lillpojken =) ÅÅH vad jag längtar efter fia o anders bäbi! Å Gud vad jag längtar efter Fia.

Jobb imorn med, annars blir det en lugn helg, är ju avslutning på strand på söndag och jag är ledig på måndag? men får se. haah :P inte riktigt någon ekonomi nu.. men men.

Synd ingen av mina favourites joobbar imorn, varken malin lr krattan. men men. hade malin på jobebt idag iaf =) å¨pappa marco ville ha salami, o jag visste minsann =) haha.

Här är charmtrollet iaf :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Så ja, långt inlägg till och med ;P Haha.

Åt av salamin igår :) Mycket god ;D

Ses på Tisdag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback