kaffe, kanelbulle och sällskap =)

Jobbat idag, seg dag på jobbet, ica kom inte förrän kvart i sex. stressigt att hinna med allt innan sex minsann. men men snabb som man är, var ifrån kvart över ;) Hem duscha och äta lite, malin och daniel kom på besök. mina "hembakade" ica kanelbullar och kaffe bjöds det på då. klippte av lite hår på malin oxå, å gud så tjusig hon blev ;) säger du annat slåt jag dej ;)¨pratade en massa skit nån timme och sen begav sig herrskapet, dessutom gick linn till jobbet så ensam nu :D

Tv pajade dessutom idag oxå, man ska aldrig vara duktig. haha :P

Ledig från ica imorn, ska ta det lugnt sova länge, för är nämligen jobb på kvällen, hoppas jag kommer hem i tid, för börjar jobba 08.00 på lördag. haha. pengar är bra :D

Nej nu ska jag kika över internätet ett tag till innan jag kryper ner i sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback