2009

aah galet så tiden går fort. å nu har jag inte bloggat på riktigt på hur länge som heklst. är i kalmar nu och sitter vid internet, ska försöka komma på det viktigaste. =)

Nyår firades superbra. vi hade fått iordning det sista i lägenheten och alla var nöjda. världens nyhet kläcktes oxå, och gjord emej 10 papp fattigare. men fasen vad underbart =) minsann, moster evelina snart då, närmare bestämt i sommar. ååh vad jag längtar. massa kärklek.

imorn har petert & jag 4 månader. tiden går fort minsann, å bara 1 månad till min 20 års dag =D

På tal om 20åringar, firade vi malin rejält i lördags. nice som tusan o hon fick massa goa paket av oss vänner, tror hon gillade det hon fick av oss mest, hemlis bara =) haha.

Ska snart krypa ner i sängen, trött efter att jobbat idag. pete är å lossar sista på jobbet så snart kommer han  oxå hem. =D å imorn ska  vi bara mysa. middag hos svärföräldrarna kanske? har ju bara träffat peeters mamma så lite nervöst:P

Knas det är att  vara ifrån dej älskling. det finns inte 2 när vi är med varandra för vi är bara som en. bästa sambon någonsin. love ya dude. =)

God natt.


Kommentarer
Postat av: fia

kärlek

Postat av: din

Du är ännu bättre dude, helt kalas. Jag vill inte ens veta hur mitt liv hade sett ut idag utan dig. Men jag är så säker på att den inte hade varit så bra som nu. Känns så overkligt men så himla rätt att bo med dig Evelina, min bästa vän.

2009-01-10 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback