shopping =)

Idag har jag vart ledig, supernice. sov länge och åkte ut till gymet och tränade lite, könns bra nör man märker att man förbättras, orkar springa mer och mer hela tiden =)

idag fyllde kusin pontus 19 med så linn och jag gick på stan för att handla nåt till han, bkev dock mest shopping för oss, linn fick ju lön idag så =) jag handlade iaf en svart klänning att ha på mej på lördag, ett turkost linne och en vit body =) en ny klocka oxå på guldfynd. superfin. handlade tillslut en supernice tröja och lite öl till pontus och han verkade nöjd, gillade ölen iaf =)

fick mina paket från hm och skopunkten igår oxå =) 3 par skor jag ska ha när jag dansar, dans på fredag jue =) så kalasbra. från hm fick jag min bikini, assnygg! min baddräkt, mysdrerss, linne + cardigan, =)

igår bokade älsk och jag resan oxå så n är den betald så den 25 mars åker vi tilll puerto rico en vecka =) ska bli superskönt. längtar tills att få börja packa =)
det bästa är att linn också ska vara där samtidigt =) hon + familjen åker den 28 så vi hinner träffas lite, våra hotell ligger rätt nära varandra oxå =) love ya dude!

en känsla av hjälplöshet sköljer över mej när jag vet att folk i min närhet inte mår bra och är ledsna, det blir stopp i hjärnan och jag blir förvirrad. älskar er <3

hittat en sån fin tatuering nu så har bestämt mej =) ledig på måndag så ska lägga över bilderna på usb och ta med det så ska dom få rita om och fixa så det blir precis osm jag vill. läängtar! =)

nu ska jag krypa i säng och vänta på älsklingen =) nattinatti,

Kommentarer
Postat av: sara

Gott babe! Låter som de går super där hemma:) Härligt att de är klart med resan och att de blev en kocka till slut. Kan inte vänta tills jag får se tatueringen ;;)

2009-02-26 @ 04:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback