så vart man 20 =)

jajamensan, har nu oxå joinat klubben som får gå på systembolaget =) gårdagen var den stora dagen och firade först på jobbet med carina (som oxå fyller år den 6) =) fick paket o blommor, en triss jag vann 50 kronor på oxå. gutt =) haha.sen åkte jag direkt hem till mami o papi för släktkalas, o lite till. fick nästan allt jag önskat mej, det enda var typ pastaburkarna bara men dom kan jag handla på ikea nästnästa helg =) Fick den sötaste överraskningen när den ringde på dörrren och agneta stod där (emelies mamma) med en flaska vin o blommor, hälsning på norge vart det ja =) älskade vän.

Åkte hem till lägenheten där sara hade fest, blev lite mer långvarigt än jag räknat med, somnade vid ett när folket gick ut :S men var uppe vid sex och promenerade idag minsann ändå =) sen jobbat och vart hos pappa o hämtat nya bilen, lr tja nya gamla bilen iaf =) haha.

slöar i soffan nu. var på systemet innan idag och fick ett grattis i efterskott ;) köpte 3 flaskor vin, 2 har jag ställt in i vitrinskåpet jag fick igår, så fint, och den tredje har jag tagit ett glas ifrån och myser i soffan med datorn nu =)

Fick en router av mamma o pappa med så installerade den igår så nu är det trådlöst i lägenhten oxå. det är ju riktigt nice =)

Ledig imorn, så ska gå långpromenad med älsk innan den blir cykeltur ut till dansen =)

Snart melodifestivlen oxå. ska bli spännande, noll koll på vilka som är med, mer än scotts =) haha.

nehopp. back to vinet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback